Grenoble : Dnevnik jednog divljaka

dragi dnevnik,

ovog petka navečer sam izašao, umoran od brojanja dana koji prolaze i stvari koje se ne mijenjaju dovoljno.

Pošto sam bio ljut razbio sam jednu prvu banku s 12 udaraca čekićem.

(dok sam se trudio, jedan mi je pijani tip povikao “Hajde, razbij sve”)

Bio sam jako ljut.

Zato sam razbio i drugu banku, u blizini, s 11 udaraca čekića.

(ovaj put jedan me tip pitao koji kurac radim, okrenuo sam se i rekao mu “želiš umrijeti, idiote!” – pobjegao je trkom)

Mrzim sve te gledatelje i građane.

Nakon toga, otišao sam s osmjehom na licu (koji još nosim).

Razbijajući stvari mislio sam na druga K. iz Montreuila, i na druga Damiena.

Iako znam da je par udaraca čekićem na banku smiješno.

Što se banaka tiče, pomislio sam i na one koji imaju hrabrosti da ih opljačkaju.

Šaljem im snažan poljubac.

[traduzione : Anarhija]

[en français][in italiano]

Ce contenu a été publié dans Srpskohrvatski. Vous pouvez le mettre en favoris avec ce permalien.