Villepinte: Ivan βγήκε από την φυλακή

Βγήκα από τη φυλακή στις 12 Ιουνίου.

Η ανακρίτρια εξέδωσε εντολή με την οποία με έθεσε υπό δικαστική επιτήρηση.

Οι περιορισμοί είναι:

Απαγόρευση μετακίνησης στην γειτονιά Île-de-France
Απαγόρευση εξόδου από την ηπειρωτική Γαλλία
Πρέπει να παρουσιάζομαι στους χωροφύλακες μια φορά την εβδομάδα
Πρέπει να παραδώσω το διαβατήριό μου και την ταυτότητά μου στο γραφείο του δικαστηρίου.

Η απόφαση της ανακρίτριας να με αφήσει να βγω από τη φυλακή, που προκαλεί έκπληξη ενόψει της πρόσφατης αντίθεσής της σε αίτημα αποφυλάκισης, οφείλεται ίσως στην επιθυμία της να «καλύψει» την ανικανότητα του JLD. Μάλιστα, οι δικηγόροι μου έχουν ασκήσει έφεση για διαδικαστικό ελάττωμα μετά την τελευταία παράταση της προληπτικής κράτησής μου (η ακροαματική διαδικασία της 24ης Ιανουαρίου). Εάν η έφεση είχε γίνει αποδεκτή, κάτι που πιθανότατα θα γινόταν, θα είχε επιβεβαιωθεί ότι η JLD και το γραφείο του υπαλλήλου της δεν ξέρουν να διαβάζουν…

Προς το παρόν η έρευνα παραμένει ανοιχτή.

Την περασμένη εβδομάδα, στις 5 Ιουνίου, η ομάδα της ELAC στη φυλακή Villepinte για άλλη μια φορά (η έκτη σε έξι μήνες) έκανε έρευνα στο κελί μου. Τα υπάρχοντά μου έγιναν άνω-κάτω, ένα αυτοσχέδιο ράφι καταστράφηκε και οι (λαμβανόμενες) επιστολές μου σκορπίστηκαν (λες και δεν είχε ήδη προλάβει η διοίκηση να τις διαβάσει και να τις φωτοτυπήσει στον ελεύθερο χρόνο της). Έψαξαν σχεδόν αποκλειστικά τα υπάρχοντά μου, σχεδόν χωρίς να ενοχλήσουν τον συγκρατούμενό μου.

Ένας φρουρός μάλιστα βρήκε ευκαιρία να γίνει ειρωνικός, σχολιάζοντας μια επιγραφή στην πόρτα του κελιού («Αναρχία – ελευθερία») λέγοντας «μην το υπολογίζεις»…

Όταν βγήκα έξω, το γραφείο του σωφρονιστικού υπαλλήλου μου έδωσε ένα μεγάλο δέμα αλληλογραφίας (επιστολές που είχαν φτάσει από τις αρχές Μαΐου και αυτές που είχα γράψει την ίδια περίοδο) που «απλά κάθοταν εκεί». Υπήρχε επίσης ένα δέμα που έφτασε στις 22 Ιουλίου 2022 (με αναρχικά περιοδικά και βιβλία στα Ιταλικά) που η φυλακή είχε αποφασίσει να μην μου δώσει.

Ευχαριστώ πολύ όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Ευχαριστώ την Cassa Antirepressione delle Alpi Occidentali και το ταμείο αλληλεγγύης Bure, για την οικονομική τους υποστήριξη.

Μια σκέψη για την πυξίδα (αλλά και για όλους τους άλλους) που παραμένουν στη φυλακή.

Φωτιά στις φυλακές, φωτιά στο Κράτος.

Ζήτω η Αναρχία!

Ivan

Για επικοινωνία: dufondduplacard@riseup.net

 

 

Μετάφραση: Δ.Ο. ΕΗΦ

[en français][in italiano][in English][en español]

Ce contenu a été publié dans Ελληνικά. Vous pouvez le mettre en favoris avec ce permalien.